پیام خود را بنویسید

اخبار : بازدید رئیس دانشکده پرستاری و مامایی به‌همراه معاون آموزشی از مرکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی

 | تاریخ ارسال: 1405/2/19 | 

در راستای نظارت بر وضعیت آموزشی و رفاهی دانشجویان پرستاری، دکتر جویباری، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی، به‌ همراه معاون آموزشی دانشکده، روز سه‌شنبه از مرکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی بازدید به‌عمل آوردند.
 در جریان این بازدید، تیم مدیریتی دانشکده ضمن حضور در رختکن دانشجویان، عرصه آموزشی شیفت عصر، و محل رزرو و دریافت وعده‌های غذایی، به بررسی وضعیت استفاده دانشجویان از فضاهای استراحت، امکانات رفاهی و فرآیند ارائه خدمات تغذیه‌ای پرداختند.
دکتر جویباری در گفت‌وگو با دانشجویان حاضر در عرصه بالینی، ضمن استماع دیدگاه‌ها و پیشنهادهای آنان پیرامون بهبود شرایط رفاهی و تغذیه‌ای، بر ضرورت اهتمام جدی نسبت به تأمین محیط آموزشی مناسب و حمایت از رفاه دانشجویان تأکید کرد.
ایشان همچنین از تلاش‌های مسئولان مرکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی در زمینه فراهم ‌سازی شرایط مطلوب آموزشی و خدماتی تقدیر به‌عمل آوردند.
معاون آموزشی دانشکده نیز در ادامه ضمن بررسی وضعیت فعلی امکانات رفاهی، از برنامه‌ریزی جهت بازنگری در ساز وکار رزرو غذا و بهینه‌سازی فضای رختکن و عرصه بالینی دانشجویان خبر داد.

 

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 127 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده پرستاری و مامائی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2026 All Rights Reserved | School of Nursing & Midwifery

Designed & Developed by : Yektaweb