اخبار : بازدید معاون پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی از بیمارستان آلجلیل آققلا با هدف توسعه زیرساختهای آموزشی و درمانی
| تاریخ ارسال: 1405/3/27 |
دکتر سیفی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی، به همراه دکتر برقعی، مدیر گروه دکتری مامایی، و هیئت همراه مهندس رسولی، مهندس محمدخانی و مهندس بزرگمهر از دفتر فنی دانشگاه، از بخش زایشگاه بیمارستان آلجلیل آققلا بازدید به عمل آوردند. این بازدید مهم با هدف جانمایی و بررسی فضای مناسب جهت استقرار پاویون دانشجویان مقطع دکتری مامایی و اساتید مقیم، و همچنین اختصاص یک اتاق ویژه برای حضور و مراقبت از مادران باردار در فاز نهفته زایمان در بخش پشت زایشگاه صورت پذیرفت. در جریان این دیدار، ضمن ارزیابی دقیق ظرفیتها و امکانات موجود در بیمارستان، راهکارهای توسعه زیرساختهای آموزشی، پژوهشی و درمانی با حضور دکتر حسینی، ریاست بیمارستان آلجلیل آققلا، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. این اقدام ارزشمند که با حمایت و موافقت معاونت درمان دانشگاه به اجرا درآمده است، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت آموزش دانشجویان دکتری مامایی، تسهیل حضور اساتید مقیم و در نهایت، بهبود کیفیت خدمات ارائهشده به مادران باردار در منطقه خواهد بود. این پروژه در راستای اهداف عالی دانشگاه برای توانمندسازی دانشجویان و ارتقای سطح خدمات سلامت مادران، گامی رو به جلو محسوب میشود.