در راستای حرکت به سوی آموزشی شدن بیمارستانهای شهرستان گنبدکاووس، نخستین جلسه شورای پژوهشی بیمارستان مطهری با حضور دکتر جویباری، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر نورالدینی، معاون آموزشی دانشکده پرستاری گنبد، و اعضای شورای پژوهشی دانشکده پرستاری گنبد برگزار شد. در این نشست، ضمن تأکید بر توسعه زیرساختهای آموزشی و پژوهشی بیمارستان، راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش بالینی و تقویت تعامل میان بیمارستان و دانشکده پرستاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین با توجه به حضور دانشجویان کارورز پرستاری در این بیمارستان، بر ضرورت فراهمسازی بستر مناسب برای آموزش عملی، ارتقای مهارتهای حرفهای دانشجویان و تقویت نظارت آموزشی تأکید شد. در بخش مربوط به دانشجویان نیز، پرسشها و نظرات آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده پرستاری و مامائی: http://goums.ac.ir/find-3.16850.87004.fa.html برگشت به اصل مطلب