دانشکده پرستاری و مامائی- اطلاعیه های آموزشی
قابل توجه دانشجویان پرستاری ترم ۸ جهت آزمون آسکی

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/3/20 | 
دانشجویان پرستاری ترم ۸ ، اطلاعات زیر در مورد آزمون آسکی در گروه نمایندگان وهمچنین سایت دانشکده بارگذاری شود:
۱ .تاریخ برگزاری آزمون آسکی: دوشنبه وسه شنبه مورخ ۲۹و ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۵ ساعت ۸ الی ۱۳ در سالن مهارت های بالینی دانشکده پردیس می باشد.
۲ .جلسه توجیهی دانشجویان در روز شنبه ۱۳/۰۴/۱۴۰۵ ساعت ۱۲ الی ۱۴ در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری برگزار خواهد شد.(حضور همه دانشجویان الزامی میباشد)
۳ .جلسه تمرینی دانشجویان : جلسه تمرینی جهت آزمون آسکی در روز های ۲۰و ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۵ ) شنبه و یکشنبه)، از ساعت ۸ الی ۱۲ در اتاق پراتیک دانشکده پرستاری برگزار خواهد شد. ترتیب برگزاری جلسه تمرین برای آقایان و خانم ها و همچنین مربیان مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده پرستاری و مامائی:
http://goums.ac.ir/find-3.23002.87515.fa.html
برگشت به اصل مطلب